Tempatan

Kelas Bimbingan STPM Untuk Banduan Penjara Kajang

Yayasan Amal Malaysia telah mengorak langkah serta meluaskan lagi skop khidmat kemasyarakatan dan kebajikan mereka, kali ini dengan mengadakan kelas bimbingan STPM kepada banduan-banduan yang terlibat di penjara Kajang.
s
Tiga anggota sukarelawan Yayasan Amal Malaysia Cawangan Negeri Sembilan telah mengadakan kelas bimbingan STPM untuk para banduan di Penjara Kajang yang akan menduduki peperiksaan tersebut pada tahun 2006.Sukarelawan tersebut terdiri daripada Sdr Rozmal Malakan, Sdr Shamsul Kamal Idris dan Sdr Suhairi Sulaiman.
s
Sebagai banduan yang sedang menjalani hukuman, mereka sepatutnya diberi peluang untuk insaf dan kembali ke pangkal jalan. Namun semua ini tidak akan berjaya tanpa sokongan serta panduan daripada masyarakat.
s
Justeru itu Yayasan Amal Malaysia Cawangan Negeri Sembilan sangat mengalu-alukan kepada mana-mana individu terutamanya mereka dibidang pendidikan yang ingin memberikan khidmat sukarela para banduan ini bolehlah menghubungi Sdr Rozmal 012-2267406 (e-mel rozmal@yahoo.com ) atau Sdr Shamsul 019-6532973 (e-mel skamalidz@yahoo.com )
s

0 Comments:

Post a Comment

<< Home